Förbannade mage

Måndag idag, vilket betyder skoldag och det blev det men en kort sådan för mig. Jag hade historia där jag fick tillbaka mitt prov och hade alla rätt :D Blev jätte glad och sedan idrott. På idrotten fick jag oerhört ont i magen, tillslut blev smärtan helt olidlig så jag ringde till min älskade mamma och snäll som hon är kom hon och hämtade mig. 
När jag kom hem satte jag mig på ballkongen och solade, att sola magen gjorde susen, med lite vila och tabletter gick smärtan över. Jag sov också ett litet tag.

Hela dagen har tillbringats hos mamma, men strax slutar pappa och då hämtar han mig, ska ut till enhörna.

Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer
AMANDA FALK säger:

gud vad jobbigt att ha magont.. hoppas det blir bättre! som tur är har jag aldrig det, bara någon gång om året typ..

Ha en toppen bra kväll, god natt sen!

2010-04-21 | 22:12:34
Bloggadress: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback