Stockholmo!

En super lång men super mysig fredag.

Dagen började med skolan, gick jätte snabbt med tanke på att vi hade två lektioner och slutade runt 13.00, Jag, Sara och Camilla stannade i skolan ett tag för att arbeta med projektarbetet, Efter ett tag åkte Sara hem och kvar blev jag och Camilla. Vi satt då vid bordet vid dörren och hade bra utsikt till allt nödvändigt haha ;) Jag är stolt över att Camilla vågade göra en sak idag, framsteg♥

Sedan så åkte jag upp till flemingsberg och gick till Huddingesjukhus eller Universitets sjukhuset som det nu heter. Väntade på min kära syster som är där och praktiserar för tillfället. Vi åkte in till storstaden och gick och shoppade lite. Köpte Papptallrikar och duk till 100 års festen. Det var vårt stora uppdrag, vi hittade de inne på Buttericks. Veronica köpte en fin blå kjol och en vit ursnygg klänning. Jag köpte ingenting pga att plånboken är tom. Jag längtar så till sista september, *Caschiiiing$*
Vi bestämde oss för att ta tåget hem till Södertälje för att äta nere på stan, vi hamnade på Kebabhouse, godaste kebaben i stan enligt mig. Sedan blev det äntligen hemåt. 20.00 kom vi hem. Tack bästa storasyster för idag, love you♥
Hemma hade mamma och Moa gjort de mysigt med popcorn och sånt. Så söta (L)

Imorgon blir det att gå upp 04.30 för att sedan åka ner till Karlskrona i Blekinge för att gå på Brölopp.Annes syster ska gifta sig. Anne kommer och hämtar oss vid 06.00. Bröloppet börjar klockan 15.00. Resan beräknas ta ca 7 timmar. Det kommer bli roligt men jag kommer troligtvis vara dööö trött imorgon när jag ska försöka ta mig upp ur sängen. Vi sover över hos ett par som bor lite utanför karlskrona. Det kommer bli roligt.
Det blir alltså jag, Veronica, Moa och Anne som åker. Pappa jobbar.

Godnatt, vi hörs på söndag! Ha en fortsatt trevlig helg mina vänner.

I skolan när vi satt kvar och hängde med.... lalalala :D



Systra mi och jag in tha läskiga stad



Klart ska man ju ha ketchup på kebaben ;) hahahaha


Kommentarer
Anonym säger:

vad snygga vi är ! :D haha

och jag tror jag ser en skymt av en fanta flaska :D hihi!

2009-09-18 | 23:41:47
Camilla säger:

Det var jag som skrev!! XD

2009-09-18 | 23:42:38
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
katarina säger:

håller med :D men det dumma är ju att jag har runt 30-35 paaar skor REDAN! :p haha

2009-09-19 | 19:41:58
Bloggadress: http://kapezer.blogg.se/
Veronica säger:

Jaa, vi hade det jätte mysigt :)Läskiga stan?? haha..

2009-09-20 | 23:02:09
Bloggadress: http://babydollprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback