Skräckens dag

Usch fy och BLä för denna dag.
Vaknade imorse av världens huvudvärk, hade dock ingen feber när jag vaknade men den kom lite senare fast inte mycket. Jag kan ju också säga att jag är världens känsligaste just nu, bölade som en gris imorse för knappt ingenting.

Mamma ringde till vårdupplysningen eftersom att alla vi 4 här hemma är sjuka. Den som hon pratade med sa att de mycket möjligt kan vara Nya influensan (SVIN) Men att det är bara att vara hemma och vila, men så frågade hon om ingen hade Astma och jag har ju pytte lite astma så om de är nån av oss som får åka in och ta ett prov så blir det jag. Dem skulle ringa från vårdcentralen, just nu är inte mamma hemma så vet inte om dem gjort de. Men det är ju lite läskigt, fast det är nog ingen fara.

Läste om en skola i Värnamo där 124 elever fått svininfluensan. Och vi är ju friska annars så de skulle inte vara så farligt men man blir ju ändå lite omskakad. Fast vi vet INTE ännu vad de är, det kan lika gärna vara en vanlig förskylning? Och så länge man inte får ta ett prov så kan man aldrig veta vad man har/haft.

jag har sovit lite under dagen och försökt dricka så mycket vatten det bara går.

Jag hoppas ni mår bra, puss


VILKEN BILD? Man kan ju inte bli annat än glad.


Kommentarer
Veronica säger:

Söt hon e.. Vårt lilla vattenodjur :)

2009-09-06 | 12:51:04
Bloggadress: http://babydollprincess.blogg.se/
KATARINA PEZER säger:

tack söta du! :D och förlåt för sent svar..



annars, hur är det med dig?

jättefin blogg förresten!

2009-09-09 | 09:01:23
Bloggadress: http://kapezer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback