Opps

Hejsan, det var ett tag sen, skäms över dålig uppdatering men men ibland har man inte ork eller lust helt enkelt. Helgen har varit bra, blev bättre till lördagen så vi åkte till Enhörna marknad med mamma och mormor och alla systrar. Jag köpte ett bra spel med teckenspråk, många grundord som är jätte bra att lära sig. Sedan så fick jag en super snygg väska från Mamma<3

På kvällen blev de kräftskiva med pappa och släkten, det var mysigt. Vi hade 5 kamp och tipspromenad, tipspromenaden vann jag med 8 rätt av 10, wihuu. Jag vann en handuk och senare ne matta " Borta bra men hemma bäst".
Bilder från kvällen finns på min facebook.

Söndagen var en lugn dag, vilade och pluggade, fikade hos farmor och farfar och var även nere vid båten en stund, jag körde Annes nya bil, jätte skön att köra.

Idag måndag, okej dag men oerhört lång. Knappt en matbit innan 5 så jag har världens huvudvärk, gick på stan en stund me Camilla, hon köpte en fin tröja. Sen åkte hon hem.
Jag skulle åka hem vid 7 men bussen hade gått så nästa skulle inte gå förs 20.30 så Anne som var ute och joggade kom förbi mig på station, vi gick hem till henne och hon skjussade ut mig till Enhörna. tack :)

Nej nu kanske man ska slänga sig i duschen innan sängen får besök.

Puss


Kommentarer
Camilla säger:

av vem får den besök, haha någon mera än dig maybe? :D

2009-09-07 | 22:18:50
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback