Lill lördag

Åh fy f*an vad trött jag är idag.
Började dagen med Samhälls ekonomi vilket inte alls är så roligt men det är bara att bita i det sura äpplet. Sedan så var det klassråd, där fick vi reda på att provning av studentmössor kommer ske under nästa vecka. Man blir ju allt lite taggad. Sen psykosocialt arbete, vi skulle göra en poträtt av oss själva. Idrotten var hur tråkig som helst idag, jag brukar tycka om de men vi lekte bara en massa tråkiga lekar. Jag och Nathalie gick på StudentKomité möte. Sedan projektarbete och sist teckenspråk, ja ni ser. Vilken lång dag. Phu.

Nu är det skönt att bara vara hemma och ta det lugnt!

Jag ska äta nu sen ta tag i mina studier.

 

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback