Lasso dag

Hejsan svejsan lingon banan, (Ja, jag vet att jag är barnslig :D)

Idag är detTisdag och dagen gick bra. Hade rätt så sköna lektioner men det bästa var ju ändå allt skratt och roligheter som skedde på våra lediga stunder. Lasso kastning, (inte bokstavligt talat dock) kasta nycklar i skogen, snurra runt som en galning. Nu märker jag hur sjuk i huvudet jag och mina vänner låter men så illa är de faktiskt inte. Humor är de viktigaste, och det vet alla som känner mig.

Efter skolan så gick jag in på pressbyrån och köpte två stycken vitamin Well drycker, två fläder som stärker immunförsvaret, that´s good.
Hem sen, skönt eftersom jag har varit trött hela dagen. Hjälpte till med maten, städade lite grann, sen kom mormor och Inger och fikade, dem är kvar fast dem står i dörröppningen och ska gå nu. Men det var trevligt.

 Hej jag heter Angelica och jag är snygg.


Jag tror inte, jag VET
Camilla gjorde denna :D hur söt är hon inte? Gaaah jag är så glad att jag har hittat en vän som jag kan dela ALLT med. Alla minnen som vi har tillsammans är helt sjukt galna och underbara.

Kommentarer
Camilla säger:

haha :'( älskar dig, och det var inte galet kul idag, du var inte där och skrattade med mig :( krya på dig NU!! :D

2009-09-02 | 16:39:48
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Anonym säger:

kolla in denna bloggen --> http://ceciliesjostrand.blogg.se

riktigt bra & jordnära! ♥

2009-09-02 | 17:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback