internet lagga

Godkväll alla där ute i stugorna, hoppas ni mår bra.

Äntligen Fredag så nu är de långledigt fram tills Tisdag, vi har nämligen studiedag på Måndag.
Dagen i skolan gick bra, troligtvis för att den var så kort, hade 1 lektion. Sen var jag hos Christina för första gången igen efter sommarlovet, skönt att få börja ventilera sig igen. Dela sina jobbiga tankar med någon utomstående. Christina är alltså kurator på våran skola, hon var kurator på blombacka under mina jobbigaste år där så vi känner varandra sen innan, vilket är jätte skönt. Hon är en av dem som verkligen hjälpt mig att utvecklats.

Vi stannade ett tag i skolan och fikade och firade älskade Camilla som blir 18 år idag :D Klart de ska firas, så jag köpte kladdkaka och en fanta flaska till henne. Grattis bästis. Just nu är hon ute på krogen i stockholm, hoppas hon har kul, fick nyligen ett glatt sms, pga stavningen så tror jag minsann att hon har roligt. hiihi.
Imorgon ska jag vara med och fira henne. Ska vara uppe i fornhöjden 13.00 imorgon, så ska jag och hela camillas släkt åka till hennes farmor och farfar där dem ska fira henne med hela släkten, hur gulligt är inte det att jag blir bjuden dit? :D Självklart tackar man ja.
Sen sover jag över hos gullet.



Internet här hemma har krånglat hela kvällen, nu vid midnatt funkar det som först, 3 lever sitt egna lilla liv.

Puss från mig

Familjen <3


Kommentarer
Camilla säger:

värsta söt som kommer med kladdkaka och fanta! :D haha!

skit roligt att du ska med!! :D kanske inte blir så många, för hälften är inte hemma :( men men det ska bli ROLIIIIIIIGT! :D

2009-09-12 | 12:06:26
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback