går alltid att bli bättre

Jag har blivit så fruktansvärt dålig på att uppdatera mig här på bloggen, vad kan det egentligen bero på? finns olika anledningar det skulle kunna vara, några av dem är; Tidsbrist, tappat lusten, tom på ord, ingen lust att dela med mig av saker? Jag vet ärligt talat inte. Är nog en blandning av lite allt möjligt.

Men gårdagen var super bra, jag fick skjuss hem till Camilla, därifrån åkte vi upp till Tumba till hennes farmor och farfar. Vid 5 tiden så kom släktingarna. Vi åt Tacos och hade de trevligt. Roligt att träffa hennes släkt, Camillas mormor som jag hört så mycket gott om var jätte snäll och trevlig, och Camillas morbror är ssk:are så de gillar vi :D
Hemma igen hos Camilla så tog vi det lugnt, hade de roligt! Tack för att jag fick komma, de uppskattade jag verkligen.

Idag söndag så har min dag bestått av: Plugga, övningsköra med mamma till nykvarn- (motorväg/landsväg/stadskörning), kollat på tv.

Kollade nyss på den svenska filmen som gick på 4:an, den var helt okej.

Ska sova nu, studiedag imorgon men upp med tuppen iallafall.

Mina känslor är såååå blandade inför morgondagen 


Kommentarer
Bästis säger:

min mormor är bäst! :)

skit roligt att du ville komma, blev jätte glad!

hoppas det går bra idag<3

2009-09-14 | 09:58:57
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback