för jävligt

Denna vecka som gått nu har varit bland den tyngsta skolveckan i hela mitt liv, nästan iallafall och värre lär det ju bli. Kraften har runnit av mig och mör som bara tusan.
Nu är det iallafall fredag, yes. En lugn men även rolig helg väntar.
- plugga en massa
+ Tacokväll med Sofie, Sara, Elina, Lotta och Sandra
+ Umgås med mina underbara familj.

Är hemma hos mamma just nu, åkte hit efter skolan.
Om några timmar ska vi bege oss ner till tratten, där vi ska ha projekt möte med våra deltagare. Tina, Camilla, Sara och jag plus ca 6 personer till. Kul de ska bli.

nu ska jag vila lite hoppas vakna upp och vara lite gladare.

Puss

JUSTE: SSK VANN IGÅR MED 2-1 MOT HEMSKA LINKÖPING. SNACKA OM LYCKA
Maja skulle fyllt 10 år igår, Grattis älskade syster, saknar dig och älskar dig ♥


Saknar brunheten.



Kommentarer
Anonym säger:

SAKNAR BRUNHETEN :O du är ju faan brun :S haha!



grattis<3

2009-09-25 | 15:40:52
Camilla säger:

från mig haha

2009-09-25 | 15:41:09
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Angelica säger:

Där var jag nigger :D jag vill tillbaka ju :D

2009-09-25 | 15:46:25
Bloggadress: http://angelicasofiewallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback