alldeles för trött

Hejsan, de blir inget lång inlägg idag, tröttheten tar över totalt.
Skoldagen gick bra, fick sluta tidigare vilket var skönt. Hem till mamma, hämta saker, blev hämtad av pappa och Moa, vi tre åkte ut till skopunkten där Jag fick ett super duper snygga bruna stövlarnu till hösten :D Jag älskar bruna skor och kläder och jag vart helt kär i stövlarna, bild lägger jag in imorgon :)
Kollade på Idol och på Andra Avenyn för en stund sen, yes att det är tillbaka igen. En bra sak som har med hösten att göra.

Nej nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon för att förbereda inför spexfotot imorgon, ska bli kul men känns ändå stressigt, Klassbild (VIKTIGAST), Ensam foto, Elevrådsfoto.

cya imorgon


Kommentarer
Camilla säger:

fin bild! :)<2

2009-09-09 | 17:45:18
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback