Åh vad jag är glad!

Idag är det tisdag, skolan började klockan 08.15 med historia prov, det gick rätt bra, de kändes så åtminstonde. Jag gjorde mitt bästa och skrev och svarade på ALLA frågor. Skönt att ha det avklarat. Wii Bra Angelica.
    Sedan hade vi endast 1 lektion kvar, Barnlektionen, vi kollade på film, det handlade om en flicka som hade en sjukdom som gjorde att hon åldras 10 gånger fortare än andra barn, så dem beräknade att hon skulle dö innan hon fyllt 10 år, hemskt. Jag hann inte se klart hela filmen för jag och Nathalie drog på Elevrådsmöte. Så himla onödigt egentligen. De som diskuteras är helt oväsentliga saker och de är många barnsliga människor med, men som tur är Nathalie och sen tjejerna från RMID 3, Jessica och Kassie(?), och Karro från IDP3.

När de var slut så fixade jag lite små saker i skolan och så köpte jag en macka i kisosken, dem har fått oerhört goda mackor nu. Sedan åkte jag hem.

15.00 var jag och mamma på BUP. När vi satt i väntrummet och väntade på att Frank skulle komma så slog tanken verkligen mig "Det här är sista gången jag sitter här inne".
Det var med blandade känslor jag gick därifrån, jag tog ett steg ut i vuxen livet, lämnade min trygghet, det är ändå dem som fått mig att få den insikt som krävs för att jag kommit dit jag är . Utan deras hjälp skulle jag troligtvis inte utvecklats till den som jag är idag. Jag har lärt mig så otroligt mycket under dessa år på Bup, som jag använt mig av för att hitta en balans i mitt liv. Den kunskap och förståelse som jag har nu kan jag i min tur hjälpa andra med.
Tack till all den personal som jag har haft kontakt med på Bup. Tack till min underbara familj som varit med mig när jag behövt och alltid funnits där och hjälpt mig så gott som de kunnat. Och Tack till mina vänner som har förstått och bara visat att de bryr sig.

Dem har skickat en remiss till UngaVuxna, dem kommer höra av sig i början av nästa år, eftersom jag fortfarande äter medicin så måste jag hålla kontakt med några för att de ska kolla upp att allt går bra, det är skönt. Det jobbiga är att man måste berätta om hela sitt liv, och skaffa förtroende för den personen. Men jag är en sådan människa som har lätt med det så de kommer nog gå bra.

Nu är det mat :)!

Hoppas ni mår bra?

JAG ÄR JÄTTE GLAD



FÄRSK BILD


Kommentarer
Veronica säger:

Va skriver du inte om ert lilla "samtal" här ute på parkeringen hahah :)

Finns alltid för dig <3<3<3

2009-09-15 | 20:00:16
Bloggadress: http://babydollprincess.blogg.se/
Camilla säger:

jag är inte glad :| haha :D skoja!! :D

glad att du är gladdddddddddd :D hehehe! är på damp humör idag bara så du vet :D det kommer gå ut över dig idag, haha, men du kommer inte se det här förens du kommer hem idag, så du kommer inte vara bredd mohahahah :D<3<3<3 loveeee you !

2009-09-16 | 06:59:53
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback