Addicted to you

Nu har snart hela denna dag gått och jag är tröttare än den tröttaste.

Vad har jag gjort sen sist?
Hmm jadu? det var en bra fråga, men jag har väl mest suttit här framför datorn, letat efter present till en vän. Fixat med en massa bilder osv. Men jag känner att det inte är bra att sitta för mycket vid datorn för min hälsa, min Rygg värker som aldrig förr och mina ögon blir bara suddiga. Så nu får det räcka för idag. Jag ska vara hemma imorgon också eftersom jag inte är frisk.

Camilla har varit amazing idag som vanligt, hon håller mitt humör uppe iallafall <3

Åt nyss en glass, de är bra för halsen. Fast jag har inte så jätte ont i halsen längre så de är bra.

ni får sova så gott nu och hoppas innerligt att ni håller er friska!


Jag och Mormor på Kreta 09<3 Längtar tillbaka så otroligt mycket, den bästa veckan i mitt liv helt klart.

Kommentarer
Bästavännen ;) säger:

you are amazing! :)<3

2009-09-03 | 15:38:43
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Veronica säger:

Bästa veckan i mitt liv me :)

2009-09-03 | 21:43:36
Bloggadress: http://babydollprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback