Stan

Idag är det fredag, fast det känns som lördag.

Jag åkte ner till stan imorse med mormor och Vevve, vi träffade mamma och åt tillsammans på hennes lunch. Kyckling gyros mmmmm. Vi gick och kollade lite i affärer och fixade lite inför festen nästa lördag. Mormor och jag gick och fikade på Valencia. Sedan bestämde vi oss för att gå upp till blombackaskolan för att möta upp Moa, sen gick vi därifrån hem. Skönt att promenera i detta höstväder.
      Hemma hos mamma städade jag lite, bäddade nytt i min säng eftersom Veronicas kompis ska sova där inatt. Jag följde med vevve ner till stan, där vi träffade Essia. Dem skulle arbeta med sitt projektarbete, dela ut enkäter ang plastikkirurgi. Jag gjorde väl 90 % av jobbet :) men de gör jag så gärna för det var roligt och jag har inte svårt att prata med frammande människor. Men visst mötte vi skumma personer, en gubbe som skrev i sa till mig flera gånger: "jag vill omskära min Penis" Det sa han säkert 5 gånger plus att han skrev det på sitt svarspapper. Haha usch, han var läskig. Sedan två killar " ska vi skriva våra mailadresser också;)" haha. Självklart! ;D

Jag gick och mötte Anne sen, vi köpte Thaimat med oss och sen hämtade vi Moa hos mamma och jag hämtade mina saker. Sen körde jag hem till pappa.
Vi har ätit, kollat på idol nu.

Imorgon blir de kanske bowling.


<3



Kommentarer
Camilla säger:

och bästa jag har "lärt" di fixa dina bilder XD haha! :D<3

2009-10-10 | 17:22:58
Veronica säger:

Haha, du var en ängel som hjälpte oss så mycket, men visst blev jag lite bättre i slutet?? :P <3<3

2009-10-11 | 01:01:34
Bloggadress: http://babydollprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback