Nykvarns marknad

Idag så skjussade pappa mig och Moa till Nykvarn, efter ett tag kom mamma, mormor och vevve + Bebis dit. Vi gick och kollade runt på marknaden. Älskar marknader av olika slag. Ett av stånden gav ut glögg till alla, Åh vad gott men redan liksom? Det är bara oktober än så länge. Men snart är julen här.
Vi hittade inte så mycket, köpte brända mandlar som är en favorit, och sen fick jag en kola stång av mamma. Jag träffade Erika där.

Sen gick hela familjen och åt på Gogos :) Sen körde jag ut till pappa, vi hämtade våra väskor. Pappa och farmor eldade på tomten, mys :)
Sen åkte vi hem.
Nu på kvällen har jag gjort en läxa och nu ska jag kolla på wallander, fast tycker inte om att den ska vara på engelska nu för tiden. men men.


Kommentarer
Camilla säger:

mysigt, båda dagarna :)

2009-10-11 | 21:22:40
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback