Måndag

Sov dåligt inatt också, somnade inte förs vid halv 2, så idag har jag varit lite halvt borta i huvudet, och dessutom haft världens huvudvärk.
Jag åkte ner till stan vid halv 10 och skulle ha en körlektion, vi körde bara ett litet tag och sen ringer dem från Niclas barns dagis och säger att han är sjuk, så Niclas var tvungen att hämta sin son, jag fick ändå köra lite men jag kommer få en ny lektion, för denna räknas inte. Så det är ju bra.

Sedan mötte jag upp Camilla när hon kom med tåget, vi gick till HM och handlade lite nödvändiga prylar. Sedan tog vi bussen till skolan. Hade Svenska prov på förmiddagen, de gick bra. Lättare än vad jag trodde. Satt kvar sist som vanligt. Antingen är jag väldigt trög eller så skriver jag mycket? Kanske lite av båda. Men tycker att man ska sitta länge och verkligen göra sitt bästa. Blir så irriterad på de som går efter 20 minuter och sen säger att dem inte kunde någonting. Man måste ju ändå försöka. Aja det är inte mitt problem egentligen, men tycker bara synd om personer som är så.

Efter skolan så tog vi bussen eftersom tågen var inställda eller något sånt, nu börjar vintern komma så nu lär det bli en massa strul med tågförbindelser och även bussarna. Men sista året vi behöver stå ut med det.

Åt hemma hos mamma, packade och sen kom Anne och hämtade Moa och mig. Nu är vi i Enhörna. Inga läxor mer denna vecka, så himla skönt! Men ska börja plugga på arbeten som ska in längre fram, ska försöka påbörja arbetet redan nu så att man slipper stressen i sista minut som de brukar bli, det krävs lite planering helt enkelt.

Denna vecka ser ut så här:

Måndag: Svenska prov
Tisdag: Möte 15.00-17.00 + elevrådsmöte 12.30 (?)
Onsdag:?
Torsdag: Riskettan, Ishockey ssk-Brynäs
Fredag: Studiedag. Fredagsmys på kvällen.
Helgen: ?

Hörs imorgon, Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback