Mamma 40 år!<3

Igår 1 oktober fyllde min kära mamma 40 år. Jaa jag har en ung mamma :D vilket är super roligt. Efter skolan så åkte jag hem och firade min mamma tillsammans med mina systrar, mormor, Uffe, Inger, Mia och Pia. Vi fikade och åt god tårta. Mamma fick en biobiljett av mig så ska vi gå tillsammans och kolla på film bara vi två, bäddset i svart och vitt precis som mammas tapeter som kommer upp nu i oktober, en mascara och ett sött kort. Den 17 oktober så ska mamma och mormor slå ihop och ha en 100 årsfest så då ska vi ge en till present men kan tyvärr inte skriva vad här ;) hehe. Grattis till min ÄLSKADE mamma, du är värd det bästa. Jag älskar dig! Hoppas du hade en bra 40 årsdag <3 <3 <3 <3 <3



GRATTIS MAMMA :D <3

Kommentarer
Helen säger:

Tack snälla underbara "unge" för en underbar dag.... Jag älskar dig massor....

2009-10-02 | 21:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback