Fredag!

Nu är de äntligen fredag efter en händelserik vecka som alltid nu för tiden, en vecka med mycket plugg. Men det har gått bra och även nöjd över vad jag lyckats prestera trots stressen som hela tiden ligger över en. Hade iallafall en kort skoldag idag vilket var skönt. Jag, Camilla och Ann-charlotte åkte ner till stan, gick och shoppade lite men det blev inte så mycket för min del, endast 1 par leggins från HM. För någon vecka sen sa jag: "Åh önskar jag hade pengar nu för då skulle jag köpa alla fina höstkläder som finns överallt" men så idag när jag har pengar så hittar jag ingenting, skumt?

Camilla hittade en jätte fin tunika/linne och ett par jeans leggins :), Lotta köpte present till sin pappa. Jag köpte med mig mat och sen åkte jag hem.

Idag blir det en slappkväll, i need that. Mys med familjen.

Imorgon så blir det ishockey och filmkväll i Tumba med en hel drös människor.
Hoppas min babe kommer också, hon gör som hon vill :)

Trevlig helg gott folk :)

<3

Kommentarer
Babe'n säger:

Ja din babe gör som hon vill, haha men vi får se imorgon! hör av dig när du ska dit får se om jag hänkar ;)

2009-10-02 | 19:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback