Bitterfi*ta

Woho, torsdag idag. Vilket betyder att jag är ledig nu fram till måndag med tanke på att vi har studiedag imorgon.
Idag var jag på Riskettan, utbildningen höll på i 3 timmar men tiden gick ändå rätt fort, vi hade disskusioner i smågrupper, fick kolla på filmsnuttar om alkohol och droger mm, fikade osv, så tiden gick rätt så snabbt.
Efter kursen så blev det att åka tillbaka till skolan, hade två lektioner. Har varit helt seg idag. Usch. Ville bara hem så fort som möjligt. Slutade gjorde vi inte förs 16.20.

Ishockey nu på kvällen, en tråkig match eller Ishockey är ALDRIG tråkigt men spelet var inte något att hurra för idag, ssk förlorade med 2-3.
Vi satt på jätte bra platser idag, långsidan och långt ner, perfekt för att vara riktigt inne i matchen och kunna skrika av sig ordentligt.
Måste bara säga att hemma klacken idag var värdelös, totalt värdelös. Det var i princip publikrekord men man hörde ingenting. Klacken som ska hålla igång och plocka fram ramsor stod där helt tysta under hela matchen. Om man tänker efter vad den största delen av "klackfolket" består av idag så är det mest en massa ungdomar/småkids, och ja där räknas ni super duper fjortisar med svintohår, målade streck i ansiktet och fjällrävenjackor med.

IDAG HAR JAG STÖRT MIG PÅ ALLT OCH ALLA.

Hoppas att jag vaknar upp piggare imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback