Äntligen helg.

Hejsan, det var ett bra tag sen jag skrev här i bloggen, veckorna är helt fullspäckade från morgon till kväll så bloggen kommer inte i första hand om man säger så. 
Jag tycker att det är sjukt jobbigt i skolan just nu, vi har massor med arbeten/prov som ska göras och som har varit under denna vecka. Jag har ändå lyckats bra med de jag presterat. Fått bra betyg. Men jag är så fruktansvärt trött på allt vad skola handlar om just nu. Sen så har skolan förändras så mycket. Vi har massor nya lärare som knappt har någon koll på något, jag saknar Laila helt enkelt. Många elever har blivit så stökiga, skrikit och oroligt, vi har ingen rektor, eller har vi det nu? aa där ser ni, ingen koll på något. Vi har haft 4 idrottslärare under 2 1/2 år. Aa suck, jag är i behov att ett långt lov.

Idag hade vi Psykosocialt arbetes prov, de gick bra. Hade inte pluggat mer än att läst igenom texten 2 gånger men de sitter i hjärnan. Så jag lyckades att få ihop 9 sidor. Jo ganska nöjd! Vi får väl se när jag får tillbaka provet.
Vi slutade vid ett men skulle bli intervjuad av en tjej från lund som skulle fråga oss om museé besöket vi gjorde igår på östaseatiska museet i stockholm. Hon skulle komma till skolan så det var bara att vänta, som tur är kom Camilla tillbaka till skolan och höll mig sällskap, så snällt :)<3 Ställer alltid upp för mig. Efter intervjun som gick bra så åkte jag hem.

På eftermiddagen så va vi uppe i lokalen och gjorde iordning lite inför festen imorgon :) Det ska bli så himla roligt.
För er som har missat så ska mamma och mormor ha sin 100 års fest. :-D weio.

Jag var med i tidningen idag, där står det att jag fyller år imorgon lördag men de gör jag ju inte jag fyller 18 på måndag så tre dagar kvar men tydligen kommer jag vara med imorgon igen där dem ber om ursäkt och ändrar så att det blir rätt datum ;) haha.

Hoppas ni får en trevlig helg!Puss


Kommentarer
Camilla säger:

såklart jag ställer upp för dig min bästis!!! <3 allt för dig helt enkelt :)



Grattis i förskott 3 dagar!<3

2009-10-16 | 22:25:50
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback