20 oktober

Hejsan!

Det blev skola idag trots att jag imorse övervägde att kanske stanna hemma idag med tanke på att det ändå inte skulle bli så många timmar i skolan, men duktig som jag är klarade jag av att gå upp och bestämde mig för att gå, för vad skulle annars Camilla göra? HAHA.

Jag åkte redan hemifrån vid 07.15 och hade körlektion. När jag kom tillbaka så hade vi historia, nu sitter jag och C här, jag ska alldeles snart gå på elevrådsmöte, JÄTTE KUL :D, ironi.
13.45 kommer mamma och hämtar mig, vi ska åka upp till gillinge, dags för halkbanan.


Kommentarer
Veronica säger:

Lycka till på Gillingen! Break a leg :P

2009-10-20 | 13:18:05
Bloggadress: http://babydollprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback