19 oktober

Min födelsedag var fantastisk, jag blev uppvaktad på morgonen med sång, presenter och morotstårta, baguette och Juice av Mamma, Veronica och Moa.

I skolan så blev jag också grattad av många, av Camilla fick jag en underbart god kladdkaka, och av Tina fick jag ett presentkort på BikBok, jätte gulligt :D, hon kan inte komma på fredag tyvärr :(

Jag var med i tidningen, en bild på mig när jag var ca 3-4 år gammal, super blond och urgullig.
Efter skolan så åkte jag hem till mamma, vi åkte direkt därifrån ut till pappa, där vi firade mig med släkten.
Mamma plus Vevve och Moa, pappa, Anne, mormor, Uffe, kicki, christer, elina, farmor, kia, Lars åke.
Vi åt Tacos och åt tårta, jag fick en massa fina paket. Pengar, tröja, smycken, kollage, mamma och jag ska åka och kolla på en idol fredagsfinal, Veronica och jag ska åka till Åland nästa vecka och bo på ett hotell, bara hon och jag, av moa fick jag också en stjärntecken bok som är jätte intressant, bäddset, en bok av mamma där hon skrivit om mig och satt in bilder och en MASSA MASSA mer.

En väldigt bra 18 årsdag med andra ord! :D Älskar er <3







puss

Kommentarer
Camilla säger:

Kladdkakan var från Johanna Wallen också! :D



Vilken fin dag du fick! <3<3<3

2009-10-21 | 07:32:28
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback