100 årsfest

Ojojoj, vilken lyckad fest mamma och mormor fick igår, allt var jätte roligt!

Vid fem tiden började folk att strömma in, vi bjöd på välkomsbål och snittar med skagenröra i och kex med ost. När alla 32 (ca) hade kommit så började "mingelbingot" haha jätte roligt, och sen satt vi oss alla och åt middag, kallskuret och en massa gott tillbehör. Vi sjöng en massa och sen klarade jag av att hålla mitt lilla tal som jag skrev ihop, hehe. Jag var skit nervös men de gick fint när jag väl började, fick ca 7 stycken att nästan börja gråta, gott eller dåligt tecken? haha, rätt bra tror jag ändå.
Moa sjöng också, hon sjöng It is true, och då kan jag säga att nästan alla grät där inne i lokalen, folk skrek: "Idol 2010", jaa jag är så stolt att vara storasyster över världens bästa sångerska.

Sedan blev de fika, paketöppning och en massa annat skoj, framåt kvällen/natten blev det dans. Det var verkligen hur kul som helst, jag tror att jag låg i sängen vid 03.00 inatt eller något sånt.

TACK FÖR ATT NI FIXAT VÄRLDENS ROLIGASTE FEST!<3

(Bilder ska läggas in i datorn imorgon, så då kommer dem)

 


Kommentarer
Camilla säger:

Låter som en väldgit bra fest! :)

2009-10-18 | 22:16:57
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback