Your song

Hejsan! Hur har eran helg varit?
Min har varit rolig och härlig.

I fredags så var det en riktig mysig kväll framför Idol med lite smått och gott. Självklart blev jag bara mer och mer kär i Calle. Bäst, ja de är han.

I lördags så åkte vi till frälsnings armén på deras årliga julmarknad som har blivit lite som en tradition för oss i familjen (mammas sida). Så där var vi, vann lite priser och fikade och hade de mysigt.
Efter det så åkte vi upp till Ikea, jag körde dit. Faktiskt första gången jag kör så långt på motorvägen men de är ju bara härligt. Åt deras älskade köttbullar som bara är ett måste.

Senare på kvällen så åkte jag till Järna för att fira Carolina som snart fyller 18 år, det var trevligt, god mat, trevligt folk och mycket skratt. Jag var dock inte på party humör så jag åkte hem rätt tidigt, eller rättare sagt blev hämtad. Lite kul att vara nykter och se hur vissa andra är, haha.
Tack för en rolig kväll Carro:)

Idag söndag så vaknade jag rätt tidigt. Städade lite hos pappa och så. Vi åkte in till mamma sen efter att jag kollat reprisen på Robinson.

Nu är jag här hos mamma, och det är städat här, luktar nybakt och ljusstakarna är uppe.
Åh vilken mysig stämning, snart ska de tändas ljus också, kanske ta ett bad också?

Ska köra på körskolan 06.45 imorgon, urk haha.

Vad sägs om lite bilder från helgen då?


Hos Carro

Idag hos pappa framför Robinson.


JÄTTTTTE SÖT ANGELICA PÅ MORGONEN

Kommentarer
Camilla säger:

ja jätte söt angelica på morgonen!!

<3

2009-11-22 | 19:19:40
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Carolina säger:

Tack så jätte mycket<3

2009-11-23 | 07:11:43
Bloggadress: http://skyttebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback