Off från omvärlden

Hejsan alla goa människor där ute, hoppas ni har det bra.
Jag lever, men de är knappt tänkte jag säga. Nej men den senaste veckan har varit rent ut sagt hemsk. Och då menar jag med arbetet i skolan, vi har mer än någonsin just nu och denna vecka har varit riktigt kaotisk. Jag har inte haft någon fritid över huvudtaget, jag var på ishockey i tisdags för att unna mig själv något. Jag har inga pengar på min comviq mobil så har/kan ej svara på alla era sms :/ Så nu vet ni varför jag inte svarat.

Men nu är det torsdag och jag och mina kära klass vänner har överlevt. Vi i klassen är duktiga.
Idag hade jag Historia redovisning en IG-VG uppgift, hann precis färdigt till vi skulle börja lektionen. Hann inte öva eller något så det kändes inte så bra men när jag väl stod där med mitt långa arbete så flöt det på jätte bra och det kändes riktigt lyckat.
Nathalie var också jätte duktig :)

Jag fick ett mail av Kajsa som värmde att läsa:

Tackar!
 
Ditt omdöme för i dag är ett så solklart VG! Strålande jobbat! Inte bara innehåller var klockrent utan även ditt framförande var riktigt bra, vilket du alltså tar med dig i bagaget till svenskkursen!
 
Sträck på dig och var riktigt nöjd med din prestation - jag är vansinnigt stolt över dig! :)
 
Kajsa Björklund-Grusell

En sten släppte från hjärtat.
Nu på kvällen så behövde jag lite ompysslingstid så jag tappade upp ett varmt bad och tände ljus och bara låg och tog det lugnt. Drack te och bara njöt av bara livskvaliten.

Puss puss


Kommentarer
Camilla säger:

du är duktigaste min bästavän<3 var stolt över dig själv!



haha snackar med mig i tele ;) your bestfriend<3

2009-11-12 | 20:50:42
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback