Moas namnsdag! <3

Hejsan.

Idag är det Onsdag den 18 november vilket innebär att Moa har namnsdag idag, de har vi firat lite grann, hon fick lite presenter snuttan.

Skolan idag var både tummen upp och ner. Hade två möten. 4 Lektioner, bland dem en idrottslektion där vi boxades. SKÖNT. Fast jag blev lite för arg så jag slog i väggen så min hand är lite blå men haha härligt ändå.

Vi slutade vid 15.00 men självklart ska SL krångla, så tåget gick bara till hamn. Tillslut kom jag ÄNTLIGEN hem till mamma. Vi åt där och firade Moa.

Sen åkte vi ut till Enhörna, kollat på tv, först Bonde söker fru och sen Oskyldigt dömd. Druckit te och även varit duktig och skickat in några kompletteringar. Bra gjort.

Juste! Skolfotona har kommit idag, haha. Usch jag tycker att jag ser så fruktansvärt tjock ut men äsch då.
Klassbilden var ju också rätt orginell.

Imorgon blir de Gymnasiemässan i älvsjö från 11.00-13.00.


Ciao!

  

Kommentarer
Camilla säger:

Hoppas det går bra på mässan! :)



du blev ju fin<3

2009-11-19 | 06:52:36
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
R säger:

snygg skolåda! :D

2009-11-19 | 19:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback