Kryssnings time

God förmiddag. Jag sitter här nyduschad och ska alldeles snart packa ner de sista inför kryssningen till åland med Båten går vid 18 tiden så det är ingen panik. Men det ska bli så roligt, och jag ser fram emot buffén, kvällens höjdpunkt.

Rabih åkte ut i idol igår, sorgligt tyckte jag. Han är ju så söt och verkar vara så härlig. Enligt mig skulle Eddie åka ut, han är inte bra. Nej mina idoler är Calle ;), Erik och av tjejerna så är de svårt men både Reza och Mariette har bra röster. Och självklart var det Calle som var på "gissa kändisen" bra jobbat Tina, Camilla och Sofie ;)haha.




Kommentarer
Nous säger:

haha Eddie bröja storgråta när Rabih åkte ut. Är de ihop eller? O.o hehe^^

2009-11-07 | 13:17:11
Bloggadress: http://nouss.blogg.se/
Veronica säger:

Rabih fick dig att tänka på Fes, erkänn det va därför du gilla han ;) puss

2009-11-07 | 14:01:31
Bloggadress: http://babydollprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback