Godmorgon, framför oss finns en ljus vecka

Jag klarade de, gick upp tidigt utan några som helst problem. Fast mycket sömn det har jag absolut inte fått. Kunde verkligen inte sova, låg och rabblade massa saker i huvudet hela tiden och kunde inte släppa det oavsett hur mycket jag än ville de. Somnade iallafall tillslut.

Nu har jag kört i mörkret, vilket var roligt och gick fin fint.
Måste bara tala om att jag inte håller med om att denna årstid, denna månad är så förbannad mörk, dyster, ruggig ja vad man nu vill kalla de. I Media får man höra hela tiden hur jobbig denna period är. Men den blir vad man gör den till.
       Jag tycker att det är så mysigt nu, sitta med tända ljus i mörkret och dricka te, mysa med sina nära och kära och bara koppla av lite. Njut lite nu innan snön kommer, då blir det blaskigt, skitigt, strul med tågen/bussar/bilar.

Så om ni är inne i någon November deppresion så kan jag tipsa:
* Sätt upp några adventljusstakar (Nej det är inte för tidigt)
* Tänd ljus och kolla på en bra film som du mår bra av.
* Njut av livet!




Te + Adventljusstakar här hemma!
puss


Kommentarer
Camilla säger:

Mysigt! jag gillar hösten och lite vitern, då det inte är balsk coh skit, men annars är det bara så himla mysigt, med mörkret och tända ljus :D



<3

2009-11-23 | 08:44:17
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback