Fredag den 13

Och inget otäckt har inträffat, "tror" inte på denna dag.

Åkte till skolan och träffade Christina, pratade i över en timme och när jag var klar så satt Camilla utanför och väntade på mig. Vi satt och pluggade lite i skolan. Sen fick vi skjuss av Mamma ner till stan där vi gick i flera timmar, åt mat på nancys och pratade och skrattade för och om allt. Vi träffade Veronica på stan lite senare också som inte alls mår bra efter Svinis vaccinet som hon tog igår.
Jag köpte mig en klänning och en tunika ifrån HM.

Hemma så åt vi tacos, vi bjöd över mormor på middag också, efter det stack jag ut med pappa en sväng och körde i ca 2 timmar, motorväg, landsväg, stadskörning, parkering, backning, och lite till. Strålande.

Sen kom jag hem lagom till idol, då hade mamma och resten av ligan tagit fram tårta och grejer som vi fikade med, myyyyysssigt.

HM 179:-



HM 149:-

Tacosmys


Kommentarer
Camilla säger:

fina kläderna var! :D

söta foton, på er alla och MUMS på tacos ;)

2009-11-14 | 13:37:23
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback