Dags för vila!

Hejsan. Jag skriver ett inlägg idag :D wihuuu jag blir chockad. Jag har endast orkat laddat upp två bilder. Men tänker inte sitta och skriva allt som har hänt under den senaste tiden men i stora drag kan man säga att jag har:

*haft min födelsedagsfest + krogen
*Kryssning till åland med Vevve + Krogen
*Halloweentema på krogen.

Allt detta inom 7 dagar, hehe. Usch vad hemskt det låter? Men de har varit väldigt kul och LUGNT. Jag sköter mig!!!

* Jag har också varit på idol med bästa mamma, vilket var grymt roligt.

Annars har min tid gått åt plugg, och lite hemliga saker.

Idag är det fredag(JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!) och det är verkligen skönt. Imorgon blir det kryssning med mamma, mormor och syrrorna, vår present till dem.

"Det var en mus som sa till en katt
: "om en stund blir du en hund"

Hahaha erkänn att du skrattar just nu ;)

Pussen


VI SATT VERKLIGEN SÅ HÄR NÄRA ANDREAS, jag satt även bredvid Carin da silva på ena sidan och Juryn på andra, cooolt :D Tack mami <3

Kommentarer
Camilla säger:

HAHAHAAH jag skratta XD

2009-11-06 | 15:34:29
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback