Bloggtorka, igen!

Men nu är jag tillbaka igen för ett stanna (iallafall några dagar) haha.

Helgen var bra. Tyvärr så förlorade ssk mot djurgården men äsch dem tar de igen de ikväll istället.
Efter matchen fick jag skjuss av mamma till Camilla, sen åkte tillsammans till stan där vi mötte Selma och Marre. Vi hämtade upp Veronica från sin gala. Vi gick till älskade hamnis, men de var inte så mkt folk där så vi kände för att gå vidare och prova på något nytt ställe som vi aldrig varit på så vi drog till 550 eftersom alla pratar om hur bra det är. Men jag har bara två ord att säga: Aldrig mer!
Vi låter dem orden få tala för sig själva, men tråkigt folk, otrevlig personal, dyrt, usch.  Nej HAMNMAGASINET ska det vara.

På söndagen så åkte vi till Järna ett tag. Sen hände inte så jätte mycket mer den dagen.

Igår måndag så var det dags för skola igen, gick bra. På kvällen hade vi våran projektgrupp och vi var på Friskis och Svettis och var med på ett gympa pass. Väldigt roligt och härligt tycker jag.

Idag tisdag så vart det en lite annorlunda dag än vad som var tänkt.
Moa och jag gick upp redan vid 6 för att åka med pappa in till stan, vi kom hem till mamma, Moa gick till skolan vid halv 8 och då bestämde jag mig för att vila LITE till. Vaknade klockan 11.10 och började 11.50 så bajs också. Men hade bara en lektion som jag missade så aa, inte bra men men. Inget som händer ofta och det är tur de.

Jag åkte iallafall ner till stan till 13.00 och träffade Sara, Camilla och Tina. Vi gick och kollade lite. Camilla och Sara handlade lite och så. Fick skjuss hem sen av Mamma och Veronica. Och nu har jag packat, gjort test, laddat kameran, ätit osv.

Ska snart iväg på Ishockey, SSK-Timrå. Men den stora höjdpunkten är ju att min syster Moa ska sjunga nationalsången. :D <3

Undra vem som är nervösast? Hon eller jag? hehe. MEN JAG VET ATT HON KLARAR ALLT!!!! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback