Åka, åka pendeeeeeeeltåg

Godmorgon, denna natt fick jag mer sömn än natten innan men jag mådde inte bra alls. Hade jätte svårt att sova, andningen var trög och jag kände mig allmänt konstig. Men tillslut somnade jag men vaknar upp en timme innan ringning och har världens magvärk. Upp och ta tablett.

Vi börjar egentligen inte förs klockan 11 idag, men jag ska till Christina 10.15 så ska snart åka nu. Nu fick jag reda på att vi inte har några lektioner alls idag, våran lärare är sjuk av vaccinet. Så det blir en kort skoldag, Camilla och jag ska iallafall mötas, äta tillsammans och gå på stan en stund efter.

Nej nu ska jag dricka upp mitt te som redan blivit kallt, puss pch svejs.


Kommentarer
Camilla säger:

oh vilken söt bild på moj najbolji prijatelj :) <3

2009-11-13 | 09:01:23
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback