Tjolahopp

Hej hej, nu sitter jag i skolan, vi börjar 9.05 men fick skjuss in imorse så passade på att åka med in tidigare.

Igår skrev jag ingenting kom jag på, tiden fanns inte riktigt till. Men gårdagen var jätte bra, jag var glad hela dagen. Allt kändes så skönt, att vara klar med nästan allt i skolan osv.  På tal om skolan så var gårdagens skoldag väldigt kort, började halv 12 och slutade i princip kvart över 1 eller något sånt, men var tvungen att stanna här till halv 3 för att vi skulle ha vårt avslutande sorg möte. Efter det så kom Anne och hämtade mig, jag körde ifrån skolan ner till stan där vi åt på nancy´s sen åkte vi ut till enhörna, Farmor och Elina kom upp och hälsade på oss en stund, farmor hade bakat kubbar och sen hade hon med sig en film till mig och ett par MC stövlar som vi ska ha sen till bågen.
Vid halv åtta åkte vi in till stan för att hämta Veronica och Moa från teatern.
På kvällen gjorde jag inte så mycket, kollade på tv, "en skräddarsydd lilla syster" och så satt jag vid datorn ett tag.

det var väl min dag i små drag.

Idag blir det att leka med sara, Andreas och Rikard.

Höres ikväll.
Angelica



SKOLBILD- KUL...

Kommentarer
Camilla säger:

sv: tack baby<3

detsamma, hoppas du också får en bra helg!

2009-05-29 | 23:21:07
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
tove säger:

gud vad fin blogg! snälla kan du inte kolla in min blogg och lämna kvar några kommentarer per dag, tack de vore jättesnällt . kram <3 tovewahlstedt.blogg.se

2009-06-01 | 19:03:42
Bloggadress: http://tovewahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback