Tisdag

Nu är denna skolvecka avklarad, lediga tills på måndag, 5 hela lediga dagar, skönt. Skolan gick bra, vi redovisade vårt projektarbete och det gick bra, vi var duktiga tjejer:)
Jag satt kvar en timma efter att vi hade slutat för att göra klart en Apu uppgift i Hälsopedagogik. Skrev 3 data skrivna sidor men är inte helt nöjd med arbetet, jag fick stressa på slutet för att åka med Andreas och Rikard men nu är det iallafall inlämnat och det är bra det.

Nere på station stötte jag på Elin, vi bestämde oss att promenera hem. Det var riktigt roligt och skönt att prata med henne om allt mellan himmel och jord. :)

Hemma åt vi matjesill med färskpotatis och ikea köttbullar. Mums, till efterätt blev det jordgubbar och vispgrädde, mumma. Vi skjussade ner Moa och Vevve ner till teatern, dem har snart uppvisning så de måste träna stenhårt, jag och mamma åkte ut till IcaMaxi för att hämta banankartonger till flytten, sen åkte vi en sväng förbi mormor där vi fikade, sen hämtade vi syrrorna igen. Jag körde hela tiden. Hemma så har jag mest fixat musik in i datan och ut i från datorn. Har alla eurovision songcontest låter inne på datorn nu, mamma köpte skivan idag :) wiii

Just nu ligger jag i min stora säng och kollar på Nell-en film, moa ligger bredvid mig, hon ville sova här inatt, hon sover, min sötnos.

Godnatt.

Tänkte lägga in bilderna från ångbåtsbryggan som jag lovade för ett x antal dagar sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback