SUNSHINE

Nu har jag vart fruktansvärt dåligt på att uppdatera igen, förlåt bloggen, vet att du saknat mig men jag ska skärpa mig.

Denna dag har bestått av Sol, glädje och ännu mera glädje.
Dagen började med att jag och Moa åkte in till stan imorse, vi mötte Mamma, Mormor och Veronica, Veronica har namnsdag <3 Grattis gumman. Vi gick upp till  rese byrån så nu har vi bokat en resa till Kreta den 12 juni, spanien resan vart inställd pga att det var så några som anmält sig så nu åker vi till mitt dröm land Grekland istället, har alltid velat åkt dit, och nu flyger vi också. Jag längtar, längtar, längtar. ;D

Vi åkte ner och spelade minigolf allihopa, efter det så satte vi oss och fikade och gav vevve presenter och spelade kubb ;) det var oerhört roligt. Tack för en super rolig dag där. Mamma vann minigolfen, Moa 2:a Jag 3:a, Vevve 4:a och sedan mormor på 5:e plats.

Pappa och Anne kom och hämtade oss där sedan, vi åt mat och sen åkte vi ner till båten, var ute och seglade i ca 2 timmar, första gången för i år, skit mysigt. Satt där i solen och bara gled på vågorna (och messade ganska mycket) Det kallar jag livskvalitét.

ROBINSON VAR SKANDAL, hur faaan kan hon gå och vinna som inte gjort ett piss, aaaaa vad arg jag vart. JARMO är bäst!!!!! Hon av alla? usch, ingen kan säga att hon var en värdig vinnare för då vet man inte vad en äkta robinson är för något.
Nej usch.

Imorgon är det Morsdag <3 jag ska fira min kära mor på bästa sätt.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback