Stress

Hej, har ingen lust att skriva men känner mig tvungen vilket inte alls är bra. Men men, idag var det loppis uppe på torekällberget, där stod vi och sålde, Mamma, mormor, jag. Veronica och Moa var där ett litet tag innan dem skulle till sin teater. Det gick riktigt bra att sälja idag iallafall :) mycket folk, många köpare, mycket pengar. En sak som inte var så bra var att jag har bränt mig av solen, hela nacken och bröstet och kinderna är röda, gah vi satt där uppe i nästan 7 timmar så kanske inte var så konstigt, men skulle tagit med mig solkräm. Ett stortmisstag.
Sofie och Lotta stod där uppe och sålde också, det gick bra för dem också :) Och jag fick träffa sara och elina :D sötisen
När vi skulle åka hem så trängde jag och mormor ihop oss i framsätet haha, måste sätt roligt ut, om vi nu syntes av alla säckar och påsar? Vi köpte med oss mat hem, kebabpizza gott som fan. Sen monterade vi ner min säng som ska säljas så nu blir det att sova på madrass tills flytten men de blir bara roligt.

Jag började få panik över min svenska läxa som ska in imorgon, mådde inte alls bra när jag inte kunde göra den pga av att mina pepper var borta, men så erbjud min kära vän Tina mig att få komma till henne för att plugga. Så jag åkte dit vid 20.00 och kom hem nu vid 22.30, jag fick ändå  mycket gjort och är nöjd.
Tack Tack Tack Tina, jag behövde verkligen komma bort från all stress ett litet tag.

Vänskap för mig är när en vän ser vad den andra behöver för att må bättre utan att den ska behöva säga något.

Dagen har som sagt varit mest positiv men sen lite stress och brännskador (haha) och trötthet.

/ Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback