Söndag, premiär

Godkväll, klockan är mycket och sängen skriker efter mig, imorgon blir det upp tidigt, skolan börjar. Tänkte åka dit tidigare för att plugga, Jag VILL plugga. Det ligger en hel del ironi över det men Tina har fått mig att försöka tänka på att jag ska intala mig själv att jag VILL och inte att jag MÅSTE., Det ligger nog någonting i det.

Men nu till dagen, den har varit skön och rolig, började med att rensa källaren, nu är vi klara med den, känns skönt. Roligt att gå igenom saker och hitta bilder från när man gick i lågstadiet och uppåt. Väcker underbara minnen från den enkla tiden. Alla teckningar man gjort under åren och sina texter man har skrivit. Sparade en del av det, det är alltid kul att kolla tillbaka när man blir äldre. (hittade pepparkakor från -99 i en låda, hahahhahahah, vem vill smaka?)

Jag och mina systrar fick skjuss av mamma till Mimos i västergård, där åt vi mat, jag åt den goda Spagetthi Carbonara medans snyggingarna åt pizza. När vi satt där fick jag idén om att vi kunde åka och spela minigolf efter maten, vi ringde Uffe och frågade om han ville följa med och de ville han. Så vi åkte dit, det var första gången för i år men det gick hyffsat bra iallafall, fast kändes att det var ovant. Moa och jag kom på delat första plats på 52 och veronica 2 på 58 poäng. Uffe bjöd på glass efter sen skjussade han hem oss.
      När mamma kom hem så åkte vi ut till pappa, jag körde ut till enhörna.
Nu sitter jag här och dricker vanilj tee och myser, men som sagt måste sova nu.

Godnatt

Kommentarer
Vevve säger:

Ja, det var riktigt roligt!

Även fast ni e överlägsna, man vet alltid att man kommer komma sist :)

Du med din pasta, hur kan man motstå en pizza?

2009-05-11 | 11:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback