Solbre

Hello people. Idag är en bra dag. Vaknade av att alla skrek av glädje, Moa hade kommit fram på Ring så spelar vi på P4. Jag skyndade mig upp för att höra, dem skulle ringa upp om hon blev utagen, men dem ringde inte och vi blev jätte besvikna, men så helt plötsligt så ringde dem till henne och hon fick vara med i radio och tävla :D Min sötnos var så söt när hon pratade och hon svarade rätt på frågan och vann en valfri Cd skiva, sen fick hon önska en låt som skulle spelas då valde hon Abba- super trouper eftersom den ska hon och Nelly sjunga på talangjakten. Åhh min lillasyster är BÄST. 11 år och Coolast i världen. Det är väl meningen att jag ska vara hennes förebild men hon är fan min haha.

Efter det så åkte vi till stan, åt mat innan Veronica och Moa skulle gå till teatern :) Vi andra fortsatte gå en stund. Sen åkte vi ut till Maxi och Coop för att köpa blommor till systra mi. Nu är vi hemma, kom en kvinna som köpte vårt bord förut, skönt.
Jag kom nyss in från en lång promenad med Bebis, skönt var det och som Camilla skrev i sin blogg så är det massa tussar som flyger runt i luften, ser ut som om det snöar haha.

Snart ska vi åka ner till Saga för att gå  på teater premiären. LYCKA TILL VERONICA & MOA ♥


Kommentarer
Camilla säger:

Det är ju äkligt när det flyger runt i luften där ut.

Hoppas det börjar regna nu så det faller ner på marken.



Saknar dig!<3

2009-05-23 | 19:33:29
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback