Skoldag

Hejhopp, idag var det skola igen då, vi går bara måndag-tisdag och under dessa dagar så ska vi arbeta med miniprojekt. I min grupp så blev det: Angelica, Nina, Sandra, Jessica och Ida. Vårt arbete handlar om naturen men de hade ju varit bra om vi hade kunnat spara vårt arbete som nu inte gick, suck suck suck men det är bara att bita i det sura äpplet och göra om skiten imorgon för 3 gången.

Efter skolan så kom mamma och hämtade mig, vi åkte till sjukhuset för att mamma skulle hämta en sak sen åkte vi till ett annat ställe för att hon skulle ta spruta. Jag körde hem därifrån, hemma var jag så jävla trött så efter maten så blev det en lång powernap, 2 timmar sov jag. Men hade en sådan fruktansvärd huvudvärk som nu är borta. Sov inte särskilt bra inatt heller.

Imorgon är det skola igen, sovmorgon till klockan 10.00, skönt sen är vi lediga i hundra år(I wish) Nej men i 5 dagar iallafall. Alltid något.

Om 3 veckor och 3 dagar åker jag till Spanien.
Om 2 veckor och 2 dagar är det skolavslutning.

 Förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback