Pluggis

Fan vad trött jag är nu, har suttit och pluggat på samma uppgift i 4 timmar, nu är den klar och det blev 6 sidor. Men känns som om hela kvällen bara sprang förbi, hade på Eurovisions songcontest i bakgrunden men kunde inte alls vara så fokuserad, fast jag vet att Danmark var bäst <3

Gårdagen var skit bra, sov hos Sara, hade kul, Andreas var där, vi åt mat hade allmänt trevligt osv. Idag har vi intervjuat folk. Den uppgiften jag just blev klar med. jobbigt.

Imorgon blir det kul, Idrott som jag längtat efter och sen blir det RixFm med dem bästa.

Jag shoppade lite på stan igår och idag, lägger in bilder sen. Jeansleggins från Veromoda och ett par bad shorts från blend.

En bild från NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback