plugghäst

Idag är det då måndag, skoldagen gick bra, fast kändes segt att komma tillbaka, trevligt att träffa folk igen iallafall :) Men känns ändå som om jag hellre hade stannat och sluppit spydiga kommentarer och andra barnsligheter. Det bästa idag var nog att träffa Camilla igen iallafall, saknat ihjäl mig, vi har bara setts 1 gång under praktiken :O, nu känns det bra igen, hon och jag<3
Fick tillbaka massa gamla skolarbeten idag:
Svenska referat: +
Samhälle: VG
Samhälle: G + stjärna i kanten
Natur och friluftsliv: VG+

Nöjd :)

Nu ikväll har jag bara pluggat, nu är jag stolt över mig själv, har gjort klart fritidens betydelse uppfiften nu som ska lämnas in imorgon. Det blev bra och jag klarade av det. imorgon blir det en till uppgift.
Jag klarade av att plugga utan att vara inne på massa andra sidor, de ända jag gjorde var att prata med rebecca på msn, men de är bara skönt. Vi satt både och pluggade på samma uppgift. Hoppas de gick bra för dig :)

Nu ska jag snart sova tror jag, ska satsa stenhårt dem kommande veckorna.

Juste, idag berättade Laila att hon ska sluta nu till sommaren :( fan, hon skulle ju gå i pension när vi tar studenten. Bästa läraren ju. Åh men men det blir skönt för henne och det gläds jag av.

Kommande veckor känns ljusa :)

Nästa vecka:

Måndag: Projektdag
Tisdag: Projektdag
Onsdag: Ledig
Torsdag: Ledig
Fredag: Ledig

3 Juni: Avslutning plus mys med klassen, kanske på resturang eller liknande (?)
4 juni:Jag camilla och Kima ska vara servitriser på 3:ornas studentmiddag.
5 juni: Student, sofie går ut. :)

Nu på fredag: RixFm festivalen.
Nu på lördag: Hem till Lotta, hon fyller 18 :)

Puss




Kommentarer
Camilla säger:

kändes bra att träffa dig också<3

2009-05-12 | 16:37:55
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback