Mycket plugg rubriker nu

Hej, sitter i skogen nu? nej skolan skulle jag skriva men min hjärna verkade hacka eller något.
Har Hälsopadagogik, har gjort en uppgift på 3 sidor under lektionstid, jag är STOLT.
Nu fick jag en till uppgift som ska handla om en världsorganisation, jag ska ta Rädda Barnen, ska fördjupa mig i det och skriva ner massa fakta. Men men, Angelica Bit ihop, du klarar det.

2 lektioner kvar sen är det hem som gäller, jag är glad för jag övertalade pappa till att vi ska äta spaggeti och köttfärssås. LÄNGTAR. Matvrak

Ikväll lär de bli plugg igen. Måste skriva klart en uppgift i förskola,skola och fritidshems kursen. Sen är det en samhälle uppgift som ska in snart också, måste intervjua två personer om klimatförändringar.

Jag längtar till 3 JUNI- Sommarlov.♥

Här är en härlig skolbild :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback