Lördag

Känner att jag måste ta igen de dagar som jag missat, vet inte vad som hänt men har inte haft tid och ork till att skriva.
Men gårdagen var bra, jag träffade Mattias vid 12 och var med han fram tills 16.00 ungefär. Sen mötte jag upp mina kära systrar på stan, dem hade varit på teater träning så jag väntade på dem, jag köpte med mig kebeb från kebabhouse eftersom dem andra redan ätit. Hemma så gjorde vi inte särskilt mycket, kollade på robinsson :) I love it.
Var väldigt trött så somnade ovanligt tidigt, fick ett telefonsamtal av pappa vid 23.30 som jag knappt minns haha. Så trött var jag.

Lördagen Outfit:





Lite wirdo, men va fan, man måste bjuda på sig själv ibland, vem skulle jag annars vara? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback