Lördag 2 april

Hejsan, denna dag har erbjudit sol i stora lass, Jag, Moa och Anne åkte ut till Bommersvik och la oss och solade på ett berg där, jag älskar det stället, det är verkligen jätte fint där ute kan jag lova. En kort tid efter vi hade anlänt så kom Mamma, Veronica och Mormor och lilla Bebis dit och överraskade oss. En härlig dag med gott sällskap och på kvällen blev det Thaimat, så gott.

Imorgon ska vi lägga ner båten, jag längtar ihjäl mig. Ska följe med Pappa redan vid 9 för att åka ner till båtklubben. Jag älskar SJÖN och NATUREN, det är den bästa medicinen♥

Nu tänkte jag bjuda på lite bilder från idag, så enjoy.



och sen blev de thai käk


 haha den var söt.

ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback