Lördag

Vaknade imorse av att jag inte alls mådde särskilt bra, hade feber och var genomförskyld, inte roligt alls, jag som skulle åka och gratta Lotta eftersom det är hennes 18 årsdag idag, grattis. Men orkade inte, vill inte heller smitta ner folk som är där. Så istället så blev det en hemma dag, det ända jag har gjort idag är att följt med och handlat lite sen ut till pappa, fast han är inte här, han jobbar kväll så det är bara jag, Moa och Anne.
Nu ska vi snart äta Tacos :* ILÖVE IT. Sen klockan 21 så är det Eurovisions songcontest :D:D HEJA SVERIGE!!!!!!!

Ha det så bra, hörs kanske senare.

Juste: Igår hade jag namnsdag, så av min söta familj fick jag ett par trosor(skitfina), mascara, Sminkväska, Läppglans, Örhängen x2 och 100 kronor. <3



FÖRLÅT VEVVE MEN JAG ÄLSKAR DIG ♥

Kommentarer
NINA REBECKA ARO säger:

SVERIGE SÖG BALLE RENT UT SAGT!!! usch.,



Nörge hade gryyyyyym låt som även vann! :D så bra!!

2009-05-17 | 03:20:49
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/ninaro
Vevve säger:

mm, du visste att jag inte gillade den där bilden :) Men men.. du e snygg iallafall :)

2009-05-17 | 14:34:11
NINA REBECKA ARO säger:

haha joodå, sverige va faktiskt inte alls bra! vilket va synd. men rätt låt vann iallafall :)

2009-05-17 | 18:52:05
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/ninaro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback