Last day on the dagis

I fredags så var det som sagt sista dagen på min underbara praktik plats. Skulle verkligen göra allt i världen för att få stanna kvar. Men livet är grymt och så här är de ibland. Jag hade köpt Chokladkakor till fröknarna och 2 leksaker till avdelningen som verkligen uppskattades av barnen, 1 kort och kladdkakor ställde jag i personalrummet, lotta hade bakat mockarutor :) hon är så duktig på sånt hon. När min lilla flicka kom på morgonen så hade hon och mamman med sig en blomma till mig med ett sött kort i, då började tårkanalerna öppna sig, gud så rörd jag blev, vill ta hem henne och behålla henne. hihi, men ska vara barnvakt åt henne sen så det är skönt. Av fröknarna fick jag också en blomma, rosor med ett sött kort även där.
Jag fick sluta klockan 3 men kom inte därifrån förs kvart i 4, ville verkligen inte sluta.
Och trot om du vill eller inte men jag kommer sakna att byta blöjor, till och med bajsblöjor :(

Här är lite bilder på mina blommor:


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback