Innanför och utanför

Nu är jag hemma igen, teatern var jätte bra och Vevve och Moa var super duktiga, tyckte om pjäsen eftersom man får tänka till lite. Det mesta var jätte bra gjort:) duktigt. Det var mycket folk och det roliga var att de kom folk som hade hört om pjäsen på radion imorse när Moa reklamerade den hihi. Hela familjen har fått jätte många sms idag: "Var din lillasyster med på P4 imorse?", "Din dotter var med hörde jag, gud vad roligt" osv.
Tina kom ner och kollade på teatern också, det var roligt att du ville komma. Sen var Uffe, Karin, Mormor, Mamma och jag såklart där. Pappa och Anne och farmor ska kolla imorgon.

Jag tog lite kort som jag ska bjuda på:





JAG ÄLSKAR ER OCH JAG ÄR DEN STOLTASTE SYSTERN♥

Kommentarer
Veronica säger:

Tackar :) Vi hade skitroligt... Jag är stolt över dig kram <3

2009-05-28 | 19:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback