Gårdagen

Hej hej, sitter i skolan nu, Anders kom när som helst så ska vi ha samhälle. Jag skrev aldrig något igår, fanns varken ork eller tid. Skolan gick bra, sen hade vi sorgmötet som gick bra fast det var oerhört jobbigt. det tyckte nog dem flesta, fast det var skönt på samma gång.
När det var slut så åkte vi ut till farmor och farfar, vi var bjudna på middag. Mina fastrar och min ena kusin var där också.
När vi kom hem så kollade jag på Eurovision songcontest, semifinalen. Vi tog en sväng ner till ångbåtsbryggan också. Jag älskar de, tog massa fina bilder som troligtvis kommer upp här snart.

Nu börjar vi strax, idag blir det hem till Sara i vagnhärad med henne och Andreas. Roligt :)

Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback