Fredag

Idag gick jag upp tidigt, 08.30 var klockan jag, mamma och mormor skjussade ut veronica till gymmet och jag följde med dem ner på stan, på bingon. Efter det så gick vi på stan ett tag, Veronica kom ner när hon tränat klart, hon och jag gick runt och kollade på lite kläder när vi kom in på HM så trodde vi båda att vi skulle spy, det stank BAJS i hela butiken, VUXENBAJS. usch och fy. Vet fan inte vad som hade hänt där inne, haha.
Vi åt på Nancy´s skagenröra smörgås in my ♥
Hemma åt vi "svartkött" jag lagade det faktiskt, gott var det. Mamma och jag åkte till Hölö och därifrån långt ut i skogen till något som hette Dal (?) Moa och hennes bästa vän och hennes mamma var där, dem har en ur mysig sommarstuga där som de har varit i ett tag.Så vi hämtade hela drösen och åkte tillbaka in till stan, jag körde till Hölö.
Nu sitter drösen inne och kollar på tv, om tjugo minuter börjar talang.
Imorgon har Veronica och Moa premiär med sin teaterpjäs nere på saga. Så det ska vi gå och kolla på såklart :D ska nog köpa två rosor först.


Varje gång du stiger, faller du lika fort igen.



Kommentarer
nina säger:

sv; ja precis.. tack gode gud för de! :)

2009-05-23 | 11:49:07
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/ninaro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback