Tjo

Hay, Sitter i biblioteket nu och pluggar på samhälle uppgiften som ska in imorgon, skrev klart den hemma igår men gick inte att spara så måste skriva om lite nu. Jag försöker att komma ihåg allt jag hade skrivit men har en Bästis som babblar i mina öron <33

Vi hade nyss prov i lag och rätt, jag svarade på alla frågor och det var en fråga som var svår, Vad Sveriges justitseminister (stavning?) heter. Jag gissade på Beatrice ask och jag tror att det är rätt, :D weioo super glad. 

Kort dag i skolan och sen ska jag och Cami ner till stan och kolla på det vackra Lunahuset, hihihihihi.

Hörs sen puss puss,

Tjecka Camillas blogg nu för hon skrev just ett gulligt inlägg,

www.allaboutcamilla.blogg.se♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback