Skärholmen

Idag vart det som sagt skärholmen, jag hade ju inte alls mycket pengar men jag fick pengar från min kära mamma och min kära mormor, tack,tack och tack ännu en gång, ni är bäst<3
Jag hittade inte så jätte mycket där uppe, men två par tygskor och ett hårband köpte jag. Har inte hunnit tagit bild på dem ännu men de kommer senare. Där uppe åt jag nachotallrik, mumma.
Jag körde hem därifrån, hemma packade jag och sen kom pappa, vi åkte och handlade och sen körde jag ut till enhörna. Morgondagen blir super kul, först är de jobb med snuttarna mellan 07.30-14.30 sen bär det av till västerås med Veronica och resten av hockey gänget i BL. Ska bli skit grymt roligt, Heja ssk som möter västerås. Sen sover jag hemma hos mamma, förresten så ska vi flytta snart, eller om tre månader rättare sagt. Wi det ska bli kul, (Nu vet du det uffe, haha)

Dagens Outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback